divendres, 19 de setembre del 2008


M’ha humiliat, m’ha fet perdre mig milió,
s’ha rigut de les meves pèrdues
i burlat dels meus guanys,
ha escarnit el meu poble,
boicotejat els meus negocis,
refredat els meus amics
i inflat els meus enemics.
I tot plegat, per què?
Perquè sóc jueu!
Que no tenim dues mans els jueus?
No tenim dos ulls, com vosaltres?
Òrgans, dimensions, sentits, afectes i passions?
No ens nodreixen els mateixos aliments
i ens fereixen les mateixes armes?
No patim les mateixes malalties
i ens guareixen els mateixos remeis?
No ens escalfa el mateix estiu
i ens refreda el mateix hivern?
Si ens punxeu ¿no sagnem?
Si ens feu pessigolles ¿no riem?
Si ens emmetzineu ¿no ens morim?
Doncs si ens ofeneu ¿no ens hem de venjar?

Shylock ( El Mercader de Venècia)

2 comentaris:

Josep Solé Tarragó -Pep- ha dit...

Hola Anna,

Soc el Pep.
M'agrada el tau bloc.
Res de cursi. Esta molt be que les persones expressem el que sentim i si ho fem en public es per que no ens importa de compartir-ho.
Els curiosos i respectuosos també disfrutem amb aquestes expressions personals.
Records als pares i Alba.

Pd: si no et sap greu m'agradaria referenciar el teu bloc al meu. T'importa?

anna ha dit...

eo pep, cap problema !!!!!!!!
records a totes 3!! jiji