divendres, 12 de setembre del 2008

el secret

cada dia me'n passa una..jijjiji l'altre dia vaig anar a comprar-me el secret, llibre que tothom recomana i que sembla ser que és un dels més venuts..
el llibreter em va dir- ? tens algun problema emocional? - i jo flipant és clar. i és que resulta que és un llibre d'autoajuda ( i jo pensant-me que tractava d'un secret de l'edat medieval o una cosota per l'estil jijij)
ja me l'he començat a llegir i sincerament, crec que no sóc capaç d'entedre'l perquè continuament et parla de que l'univers m'ajudarà, si home i jo li diré a l'univers- que Déu t'ho pagui noi!!! ai mare no m'imagino l'Univers ajudan't-me i que Déu li pagui, o potser sí, mai se sap jijijijiji

en fi... li dedico la meva anècdota a Tom Cruise (per Missión Impossible, és clar.....)